Η εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης δεν είναι πλέον μακρινό μέλλον, αλλά παρόν που διαμορφώνει την καθημερινότητά μας. Ένα ακόμα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση κάνει η COSMOTE TELEKOM, παρουσιάζοντας το Magenta AI, μια καινοτόμα πλατφόρμα που φέρνει την τεχνολογία AI κυριολεκτικά στα χέρια όλων των χρηστών smartphone.
Μέσα από τις εφαρμογές COSMOTE TELEKOM και WHAT’S UP, οι χρήστες έχουν δωρεάν, ασφαλή και άμεση πρόσβαση σε προηγμένα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης, που μέχρι πρότινος φάνταζαν ως πολυτέλεια ή αποκλειστικότητα για λίγους. Από έξυπνες φωνητικές απαντήσεις και αναζήτηση θέσης στάθμευσης, μέχρι ανάλυση φωτογραφιών και δημιουργική επεξεργασία εικόνας, όλα αυτά γίνονται εφικτά μέσω της νέας πλατφόρμας.
Στην καρδιά του Magenta AI βρίσκονται δύο ισχυρά εργαλεία:
- Το Perplexity, μια από τις κορυφαίες παγκοσμίως μηχανές απαντήσεων με πρόσβαση σε πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο,
- Και το Picsart, που προσφέρει γρήγορη επεξεργασία φωτογραφιών και αλλαγή φόντου.
Η εμπειρία χρήσης είναι σχεδιασμένη ώστε να είναι απλή και φιλική, είτε μέσω πληκτρολόγησης είτε φωνητικών εντολών – ακόμα και μέσα από το αυτοκίνητο, με σύνδεση σε Android ή iOS συστήματα.
Η COSMOTE TELEKOM επεκτείνει τη δυναμική του Magenta AI και με τα νέα AI smartphones και tablets, T Phone 3, T Phone 3 Pro και T Tablet 2, στα οποία η χρήση της πλατφόρμας γίνεται ακόμα πιο άμεση, με ειδικό AI button ή ενσωματωμένη συντόμευση στην αρχική οθόνη.
Έξυπνες συσκευές, έξυπνες επιλογές
Οι συσκευές αυτές έρχονται με ελκυστικά χαρακτηριστικά και τιμές:
- T Phone 3 στα 189,90€
- T Phone 3 Pro με οθόνη 6,8” AMOLED 120Hz και Snapdragon 6 Gen 3 στα 289,90€
- T Tablet 2 στα 229,90€
Όλες προσφέρονται δωρεάν με προγράμματα GIGAMAX, διαθέτουν 3ετή εγγύηση, και συνοδεύονται από συνδρομές στις premium υπηρεσίες AI:
- Picsart Pro (3 μήνες ή 1 έτος, ανάλογα τη συσκευή),
- Perplexity Pro για 12 ή 18 μήνες.
AI στην πράξη – όχι στη θεωρία
Ο Κώστας Νεμπής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, υπογράμμισε πως η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτελεί βασικό πυλώνα της στρατηγικής για τη μετατροπή του ΟΤΕ σε κορυφαίο ψηφιακό πάροχο στην Ευρώπη.
Αναφέρθηκε σε πρακτικές εφαρμογές, όπως το Predictive Maintenance για πρόληψη βλαβών σε εξοπλισμό δικτύου, Machine Learning αλγορίθμους για ανάλυση δεδομένων, αλλά και τη χρήση Generative AI στην εξυπηρέτηση πελατών.
Ο Νεμπής επισήμανε ότι πάνω από 25% των επαφών με πελάτες διαχειρίζονται ήδη με λύσεις AI, ενώ εργαζόμενοι του Ομίλου αξιοποιούν εσωτερικά εργαλεία όπως το Ask T, βασισμένο στην τεχνολογία της OpenAI.
Επιπλέον, έχουν δημιουργηθεί η AI Academy για την εκπαίδευση του προσωπικού, καθώς και δομές όπως το AI Ethics & Compliance Governance Squad, για την ορθή και υπεύθυνη εφαρμογή της Τεχνητής Νοημοσύνης.
Η υπόσχεση του μέλλοντος
Όπως δήλωσε και ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Commercial Officer Consumer Segment του Ομίλου ΟΤΕ:
«Πιστεύουμε ότι η δύναμη του ΑΙ πρέπει να ανήκει σε όλους. Με το Magenta AI, κάνουμε πράξη την υπόσχεσή μας να συνδέουμε τον κόσμο των πελατών μας».
Η COSMOTE TELEKOM δείχνει τον δρόμο της ψηφιακής μετάβασης, όχι μόνο για την Ελλάδα, αλλά και για την ευρύτερη περιοχή. Το μέλλον είναι εδώ – και είναι έξυπνο, προσβάσιμο και στα ελληνικά.