Ο Τζέικομπ Ελορντί, πρωταγωνιστής του «Frankenstein» του Γκιγιέρμο ντελ Τόρο, χρειάστηκε 10 ώρες μακιγιάζ και 42 προσθετικά για να γίνει το Πλάσμα. «Όλα χειροποίητα, από ανθρώπους για ανθρώπους», λέει ο σκηνοθέτης, τοποθετώντας την ιστορία στον Κριμαϊκό Πόλεμο με οπερατική διάσταση και σύγχρονη αισθητική.
Η Μεταμόρφωση του Πλάσματος
Ο καλλιτέχνης Μάικ Χιλ σχεδίασε το Πλάσμα να μοιάζει «από τα 1800s», με φλέβες και «μπαλώματα» που δείχνουν τις ατέλειες του Βίκτορ. «Είναι σαν το εσωτερικό του σώματος να γύρισε ανάποδα», λέει. Τα 42 προσθετικά (14 για κεφάλι/λαιμό) χρειάζονταν 8 άτομα και 50 εφαρμογές. «Επιλέξαμε το σώμα του Ελορντί ως το καλύτερο», προσθέτει ο Χιλ.
Κοστούμια και Σκηνικά
Η Κέιτ Χόουλι (κοστούμια) και η Ταμάρα Ντεβερέλ (σκηνικά) συνεργάστηκαν για αφήγηση μέσω λεπτομερειών. Η Ελίζαμπεθ (Μία Γκοθ) φορά λευκά για αγνότητα και μπλε με κεντήματα ακτινογραφίας, ενώ ο Βίκτορ (Όσκαρ Άιζακ) έχει φθαρμένα βελούδα, εμπνευσμένα από Μπόουι και Πρινς. Το πλοίο The Horisont (40μ., 6 μήνες κατασκευής) και το εργαστήριο με χειροποίητο ξύλο εντυπωσιάζουν. «Ο κύκλος κυριαρχεί», λέει η Ντεβερέλ, με μοτίβα σε πλοίο και σκηνικά.
Μουσική και Φιλοσοφία
Ο Αλεξάντρ Ντεσπλά συνέθεσε ένα «ευαίσθητο» soundtrack με βιολί, δίνοντας στο Πλάσμα «αγνή ψυχή». Ο ντελ Τόρο: «Η Σέλεϊ έθεσε φιλοσοφικά ερωτήματα. Ο Βίκτορ ξεκινά σαν άγιος και καταλήγει σαν Μάνσον».
Έκθεση και Αριθμοί
Η έκθεση «Frankenstein: Crafting a Tale Eternal» παρουσιάζει κοστούμια (1.252 για κομπάρσους, 68 μοναδικά), σκηνικά (119, 24 στούντιο) και σπάνιες εκδόσεις της Σέλεϊ (1818, 1853). Γυρίσματα: 23 τοποθεσίες Καναδά, 32 Ηνωμένο Βασίλειο, 3 ημέρες σε παγωμένο Οντάριο.
Πηγή: Pagenews.gr
