ΕΛΤΑ: «Κανένας Χωρίς Ταχυδρόμο, Κανένα Νησί Χωρίς Κατάστημα»
 
    Πηγή Φωτογραφίας: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ (ΔΑΝΑΗ ΔΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ/EUROKINISSI)
Η Αναδιάρθρωση Δικτύου
Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία προχωρούν σε μια τολμηρή αναδιάρθρωση, κλείνοντας 204 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, αλλά διαβεβαιώνοντας ότι καμία περιοχή δεν θα μείνει χωρίς υπηρεσίες. Η εταιρεία τονίζει ότι η κίνηση αυτή δεν είναι λουκέτο, αλλά εξορθολογισμός ενός δικτύου που αντιμετωπίζει οικονομικές πιέσεις από την ψηφιοποίηση και τη μείωση της παραδοσιακής αλληλογραφίας. Με έμφαση στο μοντέλο «ΕΛΤΑ κατ’ οίκον», τα ΕΛΤΑ επενδύουν σε ψηφιακά εργαλεία και κατ’ οίκον εξυπηρέτηση, διασφαλίζοντας ότι οι πολίτες, ιδίως οι ηλικιωμένοι και οι κάτοικοι απομακρυσμένων περιοχών, θα συνεχίσουν να λαμβάνουν υπηρεσίες με τον ίδιο ανθρώπινο τρόπο, αλλά πιο αποτελεσματικά.
Η Δήλωση Σκλήκα
Ο διευθύνων σύμβουλος Γρηγόρης Σκλήκας δηλώνει κατηγορηματικά: «Το ταχυδρομείο δεν είναι μόνο το κατάστημα της γειτονιάς. Είναι υπηρεσία που φτάνει κοντά στον πολίτη, όπου κι αν βρίσκεται, με σύγχρονα μέσα, ευελιξία και αξιοπιστία». Η αναδιοργάνωση βασίζεται σε οικονομικά δεδομένα: τα καταστήματα συνεισφέρουν λιγότερο από 10% των εσόδων, αλλά απορροφούν πάνω από 45% του συνολικού κόστους, με πολλά να λειτουργούν με ζημίες άνω των 150.000 ευρώ ετησίως. Αυτή η σπατάλη εμποδίζει επενδύσεις σε courier, e-commerce και logistics, τομείς που αναπτύσσονται ραγδαία.
 
Η Αδιάλειπτη Κάλυψη
Η υπηρεσία δεν διακόπτεται σε καμία γωνιά της χώρας. Με δίκτυο 1.400 ταχυδρόμων, 500 συνεργατών ΕΛΤΑ και 400 διανομέων της ΕΛΤΑ Courier, οι πολίτες εξυπηρετούνται καθημερινά, ακόμα και σε ορεινές ή νησιωτικές περιοχές. Οι ταχυδρόμοι είναι εξοπλισμένοι με PDA και POS, επιτρέποντας πληρωμές, εισπράξεις, αποστολές και παραδόσεις απευθείας στο σπίτι. Για συνταξιούχους και απομακρυσμένους κατοίκους, η φυσική παρουσία ταχυδρόμου παραμένει εγγυημένη, με προγραμματισμό ραντεβού μέσω του τηλεφώνου 212 0000 700.
Η Διασφάλιση Νησιών
«Κανένα νησί δεν θα μείνει χωρίς κατάστημα και κανένας Έλληνας χωρίς ταχυδρόμο», τονίζει ο Σκλήκας. Σε κάθε νησί λειτουργεί τουλάχιστον ένα κατάστημα, ενώ σε περιοχές χωρίς φυσικό κατάστημα, η εξυπηρέτηση παρέχεται μέσω αγροτικών ταχυδρόμων, κινητών μονάδων και συνεργαζόμενων σημείων με το σήμα ΕΛΤΑ ή ΕΛΤΑ Courier. Το δίκτυο ξεπερνά τα 800 σημεία συνολικά, με χαμηλότερο κόστος και ίδιες υπηρεσίες.
Η Μετακίνηση Προσωπικού
Το προσωπικό δεν απολύεται. Οι εργαζόμενοι μεταφέρονται σε παραγωγικές θέσεις, ενισχύοντας τη διανομή και την εξυπηρέτηση στην περιφέρεια. Συνεχίζονται προγράμματα εκπαίδευσης για ψηφιακές δεξιότητες, ώστε όλοι να συμμετέχουν στη νέα εποχή. Η εταιρεία επενδύει σε 250 υβριδικά οχήματα και 250 ηλεκτρικά δίκυκλα, κατακτώντας τη 2η θέση στην αγορά δεμάτων.
 
Η Μεγάλη Εικόνα
Τα ΕΛΤΑ, με 198 χρόνια ιστορίας, μεταμορφώνονται για να επιβιώσουν σε ανταγωνιστικό περιβάλλον. Η ψηφιοποίηση μειώνει την επιστολική αλληλογραφία κατά 90% τις τελευταίες δεκαετίες, καθιστώντας τον μετασχηματισμό απαραίτητο. Η Καθολική Ταχυδρομική Υπηρεσία παραμένει εξασφαλισμένη, με βιωσιμότητα, διαφάνεια και ανθρώπινο πρόσωπο. Τα ΕΛΤΑ συνεχίζουν να συνδέουν την Ελλάδα – αξιόπιστα, σύγχρονα και παντού.
Πηγή: Pagenews.gr
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
 
                             
                             
                             
           
             
                 
                         
                       
             
             
             
            
Το σχόλιο σας