Business Stories

Έφηβοι και Προέφηβοι Παθιασμένοι με Evereden – Η Μάρκα Καλλυντικών Μωρών Αξίζει 100 Εκατ. Δολάρια

Έφηβοι και Προέφηβοι Παθιασμένοι με Evereden – Η Μάρκα Καλλυντικών Μωρών Αξίζει 100 Εκατ. Δολάρια

Πηγή Φωτογραφίας: katiecouric.com

Η Kimberley Ho, 30 Under 30, Από Wall Street σε Startup – 40 Εκατ. Χρηματοδότηση, Επέκταση σε 8 Χώρες

Η Kimberley Ho, 35 ετών, Forbes 30 Under 30 (2019), εγκατέλειψε Wall Street για Evereden. Συνιδρύτρια με σύζυγο Huang Lee (2018). Επιπλέον, καλλυντικά για Γενιά Άλφα (μετά 2010). Ωστόσο, 100 εκατ. δολάρια ετήσιες πωλήσεις. Πρώτοι πελάτες: νέες μητέρες. Σήμερα, επεκτείνεται σε ορούς, conditioner, αρώματα για παιδιά, προεφήβους, εγκύους.

Πρώτες Ημέρες: Ακατάστατο Τραπέζι και DNA Εμμονής

Το τραπέζι τραπεζαρίας Ho ακατάστατο. Δοκιμάζει χρωματιστά κραγιόνια για Γενιά Άλφα. Επιπλέον, εργαστήριο χημικών/R&D. Ωστόσο, «Εμμονή προϊόντων στο DNA μας». Απόφοιτη Stanford (οικονομικά). Oaktree: επενδυτική τραπεζίτισσα. Εμπνευσμένη από φίλους Μαλαισίας: «Καθαρά, ασφαλή» αμερικανικά.

Κενό Αγοράς: Καμία Επένδυση σε Οικογένειες

«Δισεκατομμύρια σε γυναικεία καλλυντικά, καμία σε οικογένειες». Επιπλέον, κρίσεις: αγωγές κινδύνων, μη διακριτά brands. Ωστόσο, Ho: «Έλλειψη φροντίδας». 50 δερματολόγοι συμβούλευαν. Δρ. Τζόις Τενγκ (Stanford): Chief Science Officer. 2 γιατροί Harvard. FDA έγκριση αντηλιακά/έκζεμα.

Λανσάρισμα και Επέκταση: Από Μωρά σε Προεφήβους

2018: Seed Sidekick Partners. 2019: Περιποίηση μητέρων. Επιπλέον, >1 εκατ. δολάρια έσοδα αρχικά. 2021: Series C 32 εκατ. (GSR Ventures). Ωστόσο, εργαστήριο: κύκλος 3-6 μήνες vs 18 τυπικά. 10 προϊόντα/έτος. Sephora 8 χώρες (Καναδάς, Αυστραλία, Φιλιππίνες). Amazon: ταχύτερα αναπτυσσόμενο.

Πίνακας: Ηλικία Πρώτης Επαφής Ομορφιάς

Γενιά Μέση Ηλικία
Άλφα 8 ετών
Z 12 ετών
Millennials 15 ετών

(Πηγή: Ulta Beauty 2024). Επιπλέον, Sephora: πελάτες 9-12 διπλασιάστηκαν 5 έτη. Παγκόσμια αγορά παιδικών καλλυντικών: 1,6 δισ. δολάρια 2024.

Ανάπτυξη: Multi-Category, Multi-Generational

Ho: «Κανένα SKU >20% πωλήσεων». Επιπλέον, hero προϊόντα καθετοί. Ωστόσο, Sephora kids: TikTok ρουτίνες. Evereden: φθηνότερη Drunk Elephant (28 δολ. vs 69 δολ.). Drunk Elephant: -65% πωλήσεις 2024. Ho: «Αυτοί νέοι καταναλωτές χρειάζονται βοήθεια επιλογής».

Καινοτομία για Γενιά Άλφα

Evereden: κενό αγοράς. Επιπλέον, ασφαλή προϊόντα. 100 εκατ. δολάρια. 40 εκατ. χρηματοδότηση. Ωστόσο, επενδυτές/μάρκες εστιάζουν. Dan Su (Morningstar): «Προεφηβεία τραβά προσοχή». Στόχος: μεγάλη λιανική (Sephora/Ulta). Ho: «Κάθε γενιά μεγαλώνει γρηγορότερα».

Πηγή: Pagenews.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments