Evereden: Από Wall Street σε μωρουδίστικο δέρμα – Η startup που αξίζει 100 εκατ. δολάρια!
Πηγή Φωτογραφίας: katiecouric.com
Η Kimberley Ho, 35 ετών και Forbes 30 Under 30 (2019), εγκατέλειψε τη Wall Street για να ιδρύσει την Evereden το 2018 μαζί με τον σύζυγό της, Huang Lee. Η αποστολή της startup είναι να καλύψει το κενό της αγοράς παιδικών και οικογενειακών καλλυντικών, όπου δισεκατομμύρια δολάρια ξοδεύονται σε προϊόντα γυναικείας ομορφιάς, αλλά πολύ λίγα για ασφαλή, φιλικά προς τα παιδιά προϊόντα.
Η εταιρεία διαθέτει ήδη ετήσιες πωλήσεις 100 εκατ. δολαρίων, με πρώτους πελάτες νέες μητέρες και σήμερα έχει επεκταθεί σε ορούς, conditioner, αρώματα για παιδιά, προεφήβους και εγκύους.
Πρώτες μέρες και DNA της μάρκας
Το αρχικό εργαστήριο της Ho ήταν ένα ακατάστατο τραπέζι τραπεζαρίας γεμάτο χρωματιστά κραγιόν για Γενιά Άλφα. Η Ho, απόφοιτη Stanford στα οικονομικά, έφερε στην startup το DNA εμμονής στην ποιότητα προϊόντων, συνεργαζόμενη με περισσότερους από 50 δερματολόγους και επιστήμονες από Stanford και Harvard, με FDA έγκριση για αντηλιακά και προϊόντα έκζεμα.
Η ίδια σημειώνει: «Υπήρχε έλλειψη φροντίδας για τις οικογένειες. Ήθελα να το αλλάξω».
Ανάπτυξη και χρηματοδότηση
Το 2018 η Evereden ξεκίνησε με seed funding από Sidekick Partners, ενώ το 2019 λάνσαρε προϊόντα για μητέρες, αποφέροντας >1 εκατ. δολάρια αρχικά. Το 2021 ολοκληρώθηκε Series C 32 εκατ. δολάρια με συμμετοχή της GSR Ventures.
Το εργαστήριο αναπτύσσει 10 νέα προϊόντα τον χρόνο, με κύκλο 3–6 μήνες αντί των 18 τυπικά, και το brand είναι ήδη σε Sephora 8 χωρών και Amazon, όπου είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο παιδικό brand.
Στατιστικά & τάσεις
Η μέση ηλικία πρώτης επαφής με ομορφιά είναι μόλις 8 ετών για τη Γενιά Άλφα, 12 για τη Z και 15 για τους Millennials. Οι πελάτες 9–12 ετών στη Sephora διπλασιάστηκαν τα τελευταία 5 χρόνια, ενώ η παγκόσμια αγορά παιδικών καλλυντικών φτάνει τα 1,6 δισ. δολάρια το 2024.
Multi-category & multi-generational growth
Η Ho δηλώνει: «Κανένα SKU δεν αντιπροσωπεύει πάνω από 20% των πωλήσεων». Τα προϊόντα της Evereden προσφέρουν ποιοτική περιποίηση σε φιλική τιμή, π.χ. serum στα 28 δολ. έναντι 69 δολ. της Drunk Elephant, η οποία χάνει 65% πωλήσεις το 2024. Η Evereden έχει γίνει η πρώτη επιλογή για τη Γενιά Άλφα, με παρουσία σε TikTok ρουτίνες ομορφιάς και προϊόντα που συνδυάζουν ασφάλεια, διασκέδαση και τεχνολογία, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη οικογενειών σε όλο τον κόσμο.
Πηγή: Pagenews.gr
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας