Πολιτική

Τα ΕΛΤΑ σώζονται! Τι λέει ο Πέτσας για τα 250 εκατ. και τον Τσίπρα

Τα ΕΛΤΑ σώζονται! Τι λέει ο Πέτσας για τα 250 εκατ. και τον Τσίπρα
Ο Στέλιος Πέτσας αποκαλύπτει πώς η κυβέρνηση εξασφαλίζει τη βιωσιμότητα των ΕΛΤΑ, την επένδυση 250 εκατ. € και αναλύει το πολιτικό κενό που αφήνει ο Τσίπρας στην κεντροαριστερά.

Μιλάω σήμερα με απόλυτη ειλικρίνεια για τα ΕΛΤΑ και για το πώς η Νέα Δημοκρατία δουλεύει ακούραστα για τους πολίτες. «Σας βεβαιώ για αυτό και θα το δούμε τις επόμενες μέρες. Σκοπός ο δικός μας είναι να βρούμε την καλύτερη δυνατή λύση».

«Επαναλαμβάνω ότι θα συνδυάζει την ανάγκη βιωσιμότητας στον ΕΛΤΑ. Εμείς δεν θέλουμε σε καμία περίπτωση να κλείσουν τα ΕΛΤΑ. Αυτό θα ήταν ένα δώρο σε όσους θέλουν θεωρίες συνωμοσίας».

Τα ΕΛΤΑ δεν είναι απλώς ένας οργανισμός – είναι κομμάτι της καθημερινότητας κάθε Έλληνα. «Δεν θα κλείσουν τα ΕΛΤΑ λοιπόν και από την άλλη θα βρούμε τρόπους να ξεπεραστούν τα προβλήματα των πολιτών».

Μέχρι σήμερα, πολλοί αναρωτιούνται ποια είναι η στρατηγική της κυβέρνησης για τα ΕΛΤΑ.«Η κυβέρνηση ήταν ενημερωμένη για τον σχεδιασμό που προέβλεπε αρχικά το κλείσιμο 204 καταστημάτων, όπως έκλεισαν τα 77. Δεν συνέβη ποτέ ότι κάποιος λειτούργησε χωρίς να ενημερώσει την κυβέρνηση».

Η ιστορία των ΕΛΤΑ δείχνει ότι, όταν αφήνουμε τον δημόσιο τομέα χωρίς σωστή διαχείριση, «φτάνει σε σημείο παρακμής, γίνεται ελλειμματικός και τότε λέμε τι να κάνουμε». Ορισμένες φορές, το κερδοφόρο κομμάτι περνάει στον ιδιώτη ή τα καταστήματα κλείνουν πλήρως.«Δεν μπορώ να καταλάβω πώς τα ΕΛΤΑ με το δίκτυο και την παράδοση που έχουν δεν θα ενταχθούν στις νέες τεχνολογίες».

Χρονολόγιο της επένδυσης: Πώς τα 250 εκατ. ευρώ διασφάλισαν τα ΕΛΤΑ

2020 – Αρχική χρηματοδότηση

Η κυβέρνηση επένδυσε 250 εκατ. € για την αναδιοργάνωση και βιωσιμότητα των ΕΛΤΑ.«Η ΝΔ έβαλε στόχο να αναδιοργανωθούν τα ΕΛΤΑ και να προστατευτεί η καθημερινότητα των πολιτών».

2020 – Εθελούσια έξοδος προσωπικού

135 εκατ. € δόθηκαν για εθελούσιες εξόδους, μειώνοντας το μισθολογικό κόστος.«Αυτό ήταν απαραίτητο για να δημιουργήσουμε ένα πιο λειτουργικό δίκτυο».

2020-2021 – Συνεργασία με ιδιωτικές εταιρείες

120 εκατ. € δόθηκαν στην Onex για την κάλυψη του προσωπικού, με διαφανείς διαδικασίες.«Δεν αφήσαμε κανένα κατάστημα να κλείσει, κανένας εργαζόμενος δεν έμεινε χωρίς προστασία».

2021-2022 – Πανδημία COVID-19

Όταν η διανομή επηρεάστηκε λόγω μειωμένου προσωπικού, αναλάμβαναν υπεργολάβοι για να εξασφαλιστεί η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.«Προτεραιότητά μας ήταν οι πολίτες να παίρνουν τα γράμματα και τα δέματά τους χωρίς καθυστερήσεις».

2022-2023 – Κλείσιμο καταστημάτων

Κλείνουν 77 καταστήματα για λόγους επικάλυψης και οικονομικής αναγκαιότητας, με πλήρη ενημέρωση των τοπικών κοινωνιών.«Το κλείσιμο ήταν επιλεγμένο και μελετημένο, για να μην διαταραχθεί η εξυπηρέτηση των πολιτών».

2023-2024 – Τεχνολογική αναβάθμιση και νέες υπηρεσίες

Επένδυση σε τεχνολογίες, όπως τα “box now”, και εκσυγχρονισμός των καταστημάτων.«Τα ΕΛΤΑ μπορούν να πρωτοπορήσουν στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και να παραμείνουν αναντικατάστατα».

Το κενό του Τσίπρα και η κεντροαριστερά

«Όταν φεύγει ο Αλέξης, υπάρχει ένα κενό που πρέπει να καλυφθεί για τον χώρο της αξιωματικής αντιπολίτευσης».

Η κίνηση Τσίπρα να γράψει βιβλίο δεν είναι τυχαία:«Δεν θα το γράψει όταν φεύγεις. Αλλά λέει ότι θα πω και τη γνώμη μου για το τι πρέπει να γίνει στο μέλλον».Η προσπάθεια αυτή επιχειρεί να καλύψει κενό στην κεντροαριστερά, δημιουργώντας έναν εναλλακτικό πολιτικό πόλο.

«Άλλες μετρήσεις δείχνουν ότι αυτός που μπορεί να αντιπαρατεθεί στον Κυριάκο Μητσοτάκη, είναι το πρόσωπο της κεντροαριστεράς». Ακόμη και στο Μαξίμου, ο Τσίπρας αντιμετωπίζεται ως πιθανό δεύτερο κόμμα.

Η καθημερινότητα ως πολιτικό μέτρο

Η κυβέρνηση πρέπει να αντιμετωπίσει άμεσα τα προβλήματα της καθημερινότητας:

  • Ο πληθωρισμός στα τρόφιμα διπλασιάστηκε τον Οκτώβριο.
  • Υπάρχει αβεβαιότητα για τις αγροτικές επιδοτήσεις έως τα Χριστούγεννα.
  • Η δημόσια υγεία αντιμετωπίζει σοβαρές ελλείψεις.

«Δεν έχουμε την πολυτέλεια να ασχολούμαστε με μελλοντικές στοχοθετήσεις, όταν η καθημερινότητα των πολιτών είναι τόσο δύσκολη».

Το πολιτικό rebranding του Τσίπρα

Η πιθανή δημιουργία νέου κόμματος από τον Τσίπρα, σύμφωνα με τον Πέτσα, ευνοεί τη Νέα Δημοκρατία, καθώς απορροφά κοινά που αποστασιοποιήθηκαν από τον ΣΥΡΙΖΑ.

«Το rebranding μέσω βιβλίου και δημόσιων παρεμβάσεων μπορεί να σπρώξει το κοινό σε νέες κατευθύνσεις, αλλά εκτιμώ ότι η προσπάθεια θα πέσει στο κενό σε επίπεδο πολιτικής κυριαρχίας».

Η προσωπική διάσταση και το ιστορικό αφήγημα

«Υπάρχει μία αλήθεια, δεν υπάρχει η αλήθεια του κυρίου Τσίπρα. Τώρα θέλει να παρουσιάσει αυτό που είπε η κυρία Βούλγαρη, ένα rebranding».

Η προσωπική αφήγηση είναι κρίσιμη για την πολιτική στρατηγική και για την κατανόηση της κοινωνικής πραγματικότητας.

Οι δηλώσεις μου καταγράφουν ένα πολιτικό τοπίο σε μεταβατικό στάδιο, όπου η κυβέρνηση πρέπει να λύσει επιτακτικά ζητήματα καθημερινότητας, ενώ οι κινήσεις του Τσίπρα επιχειρούν να καλύψουν πολιτικό κενό στην κεντροαριστερά.

«Η αλήθεια είναι μία: προτεραιότητά μας είναι η λειτουργία των ΕΛΤΑ και η καθημερινότητα των πολιτών».

Πηγή: pagenews.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο