Enerwave: Η νέα εποχή της Helleniq Energy με FSRU Θεσσαλονίκης,αναβάθμιση Θίσβης,διπλασιασμό μεριδίου αγοράς
Πηγή Φωτογραφίας: Enerwave//Enerwave: Η νέα εποχή της Helleniq Energy με FSRU Θεσσαλονίκης, αναβάθμιση Θίσβης και διπλασιασμό μεριδίου αγοράς
Η στρατηγική αυτή στοχεύει στον διπλασιασμό του μεριδίου της εταιρείας σε ηλεκτρισμό και φυσικό αέριο μέσα στα επόμενα 2–3 χρόνια, αξιοποιώντας παράλληλα την ισχυρή υποδομή πρατηρίων, τις ψηφιακές υπηρεσίες και τις διεθνείς δραστηριότητες trading.
Rebranding και νέα στρατηγική
Η μεταμόρφωση της Elpedison σε Enerwave συνοδεύεται από αναδιάρθρωση του εμπορικού μοντέλου και ανανέωση της εταιρικής ταυτότητας. Στόχος είναι η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας, η βελτίωση των υπηρεσιών προς τον καταναλωτή και η διεύρυνση των δραστηριοτήτων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Ανδρέας Σιάμισιης τονίζει ότι η εταιρεία επαναφέρει έργα που είχαν «παγώσει» τα προηγούμενα χρόνια και αξιοποιεί ευκαιρίες από τη νέα ενεργειακή πραγματικότητα, όπως η διακοπή του ρωσικού αερίου από το 2028.
Ιδιαίτερη σημασία δίνεται στο FSRU της Θεσσαλονίκης, το οποίο πλέον θεωρείται στρατηγικό εργαλείο για τη διαφοροποίηση των πηγών φυσικού αερίου και την ενίσχυση του χαρτοφυλακίου. Η επενδυτική απόφαση για την υλοποίησή του θα ληφθεί μετά από πλήρη αξιολόγηση των δεδομένων.
Αναβάθμιση μονάδας Θίσβης
Η μονάδα φυσικού αερίου στη Θίσβη Βοιωτίας αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2027 με πλήρη εκσυγχρονισμό, αυξημένη ευελιξία και δυνατότητα ταχείας απόκρισης. Ο ρόλος της είναι κρίσιμος για την κάλυψη των διακυμάνσεων παραγωγής από ΑΠΕ, ιδιαίτερα σε ημέρες χαμηλής ηλιακής ή αιολικής ενέργειας. Η νέα μονάδα θα συμβάλει στη σταθερότητα του ενεργειακού συστήματος και στη μείωση των κενών που δημιουργούν οι ανανεώσιμες πηγές.
Παράλληλα, η Enerwave προχωρά στο σχέδιο νέας μονάδας φυσικού αερίου, ένα πλάνο που είχε καθυστερήσει κατά την προηγούμενη συνεργασία με την Edison.
Λιανική, πρατήρια και εμπορικό μοντέλο
Η Enerwave υιοθετεί πιο επιθετικό εμπορικό μοντέλο, με στόχο την αύξηση του μεριδίου στη λιανική αγορά. Προβλέπεται ανάπτυξη φυσικών σημείων εξυπηρέτησης, αναβαθμισμένη τηλεφωνική υποστήριξη και πλήρης διαφάνεια χρεώσεων. Τα περισσότερα από 1.000 πρατήρια του ομίλου εντάσσονται οργανικά στην εμπορική στρατηγική, λειτουργώντας ως σημεία επαφής, ενημέρωσης και εξυπηρέτησης πελατών σε όλη τη χώρα.
Η στρατηγική περιλαμβάνει ευνοϊκά συμβόλαια, λύσεις εξοικονόμησης ενέργειας και προτάσεις μείωσης κόστους, εκμεταλλευόμενη τη μεγάλη ετήσια κατανάλωση φυσικού αερίου του ομίλου και τη διαπραγματευτική ισχύ που προσφέρει.
Trading και ΑΠΕ
Στον τομέα του trading, η Enerwave ενισχύει τη θέση της μέσω του γραφείου της Γενεύης, ενώ στις ΑΠΕ διαθέτει ήδη εγκατεστημένη ισχύ 500 MW σε Ελλάδα, Κύπρο, Ρουμανία, Βουλγαρία και Βόρεια Μακεδονία. Μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, το χαρτοφυλάκιο θα αναβαθμιστεί σε 1,5 GW και έως το 2030 σε 2 GW, με pipeline έργων άνω των 6 GW.
Η διοίκηση στοχεύει στη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου ενεργειακού παίκτη, συνδυάζοντας παραγωγή, προμήθεια, φυσικό αέριο, ΑΠΕ, trading και retail, με σταθερό προσανατολισμό στη διεύρυνση μεριδίου αγοράς και στη διαφοροποίηση των υπηρεσιών.
Πηγή: pagenews.gr
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας