Κιμ Καρντάσιαν: Νέα εποχή για το SKIMS – Το brand αποτιμάται στα 5 δισ. δολάρια
Πηγή Φωτογραφίας: skims/Instagram
Το brand της shapewear και μόδας αποτιμάται πλέον στα 5 δισεκατομμύρια δολάρια, μετά από γύρο χρηματοδότησης 225 εκατομμυρίων δολαρίων με ηγεσία της Goldman Sachs Alternatives και συμμετοχή από BDT & MSD Partners. Η είδηση, που ανακοινώθηκε την Τετάρτη, έρχεται ενώ το SKIMS είναι εν διαδρομής να ξεπεράσει το 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε καθαρές πωλήσεις φέτος – αύξηση από τα 750 εκατομμύρια του 2023. Η Καρντάσιαν, με 35% μερίδιο, βλέπει την περιουσία της να φτάνει τα 1,9 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με Forbes.
Από shapewear σε lifestyle empire
Το SKIMS ξεκίνησε το 2019 ως συλλογή shapewear – ρούχα που διαμορφώνουν το σώμα με άνεση και inclusivity, σε κάθε μέγεθος και χρώμα. Σύντομα διεύρυνε σε loungewear, activewear και men’s lines, γινόμενο lifestyle brand. Η ταχύτητα ανάπτυξης είναι εντυπωσιακή: από 4 δισ. δολάρια αποτίμηση το 2023, πήδηξε στα 5 δισ. – μία από τις μεγαλύτερες raises για U.S. apparel εταιρεία φέτος. Η Καρντάσιαν, ως Chief Creative Officer, δήλωσε: «Ανυπομονούμε να πάμε το SKIMS στο επόμενο επίπεδο, καινοτομώντας και θέτοντας πρότυπα».
Ο CEO Jens Grede πρόσθεσε: «Αυτή η διάκριση αντανακλά την εμπιστοσύνη στην όρασή μας και την πειθαρχημένη εκτέλεση, που ανοίγει νέα φάση ανάπτυξης». Το brand, που ξεκίνησε ως digital-first, έχει πλέον 18 καταστήματα στις ΗΠΑ και franchise στο Μεξικό, με σχέδια για διεθνή επέκταση – ξεκινώντας από emerging markets.
Δυναμικές καμπάνιες και influencers: Η «μαγεία» Καρντάσιαν
Η επιτυχία οφείλεται σε marketing genius: πολυτελείς καμπάνιες με diverse μοντέλα και celebrity endorsements. Οι αδελφές Καρντάσιαν πρωταγωνιστούν, μαζί με Megan Fox, Paris Hilton και Rihanna. Η συνεργασία με Nike για women’s activewear (Σεπτέμβριος 2025) και η αγορά της beauty line SKKN by Kim ενίσχυσαν την ενότητα. Το 70% πελατών είναι Gen Z/millennials, που βλέπουν το SKIMS ως body-positive εναλλακτική σε Lululemon και Alo Yoga.
Η Coty πούλησε 20% της SKKN στο SKIMS φέτος, ενώ Fenty Beauty (Rihanna) και Good American (Khloé) δείχνουν trend celebrity-backed brands. Το SKIMS έγινε profitable το 2023, με 713 εκατ. καθαρές πωλήσεις.
Επέκταση καταστημάτων και καθυστέρηση IPO
Τα κεφάλαια θα χρηματοδοτήσουν άνοιγμα νέων καταστημάτων – από 18 στις ΗΠΑ σε διεθνή παρουσία. Grede: «Ο omnichannel retail είναι το μέλλον». Η επένδυση μπορεί να καθυστερήσει το IPO (αναμενόμενο από 2024), σε μια αγορά stagnant για consumer brands. Bellomo (PitchBook): «Ισχυρό roster επενδυτών (Thrive Capital, Greenoaks) – ιδανικό για IPO».
Η Καρντάσιαν: Από reality star σε δισεκατομμυριούχο
Η Καρντάσιαν, 45 ετών, μετατρέπεται από reality star σε επιχειρηματία. Το SKIMS, co-founded με Grede, είναι κομμάτι της 1,9 δισ. περιουσίας της (Forbes). Με 35% μερίδιο, βλέπει 200 εκατ. αύξηση από τη raise. Η Forbes: «Η Καρντάσιαν χτίζει αυτοκρατορία πέρα από TV».
Το μέλλον: Παγκόσμια κυριαρχία
Το SKIMS στοχεύει παγκόσμια επέκταση: intimates, apparel, activewear. Με 1 δισ. πωλήσεις φέτος, γίνεται case study για celebrity ventures. Η Καρντάσιαν: «Θέτουμε πρότυπα».
Από shapewear σε global brand, το SKIMS αποδεικνύει: Η Καρντάσιαν δεν είναι πια star – είναι mogul.
Πηγή: Pagenews.gr
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας