TRAVEL ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με 67 ξενοδοχεία η Hilton στην Ελλάδα και το Conrad Athens ανοίγει τον Ιανουάριο του 2026

Με 67 ξενοδοχεία η Hilton στην Ελλάδα και το Conrad Athens ανοίγει τον Ιανουάριο του 2026

Πηγή Φωτογραφίας: Με 67 ξενοδοχεία η Hilton στην Ελλάδα και το Conrad Athens ανοίγει τον Ιανουάριο του 2026

Τεράστια επένδυση της αλυσίδας Hilton στη χώρα μας, η οποία στοχεύει στο άνοιγμα και άλλων μονάδων, σε όλα τα brand της

Άκρως ενδιαφέροντα ήταν όσα παρουσίασαν στην Αθήνα, ο David Kelly (Senior Vice President, Continental Europe της Hilton), ο Alan Mantin (Vice President, Development, Southern Europe – Hilton) και ο Ανδρέας Κουκάς (Senior Director, Development, Greece & Cyprus – Hilton).

Στο επιβλητικό House of Nynn, εκεί όπου στο πρώην Hilton Αθηνών λειτουργούσε το εστιατόριο Θόλος, και έχει μετατραπεί σε ένα πολύ ξεχωριστό club, με φαγητό, ποσό, ψυχαγωγία, κατάλληλο για επαγγελματικές συναντήσεις ή και εργασία σε διαφορετικό περιβάλλον, τα τρία πολύ σημαντικά στελέχη ανέπτυξαν τις προοπτικές της Hilton παγκοσμίως, στην Ευρώπη και την Ελλάδα, στην οποία η μεγάλη αλυσίδα ξενοδοχείων επενδύει ιδιαίτερα και την έχει πολύ ψηλά στο χαρτοφυλάκιο των χωρών της.

Βέβαια, πολύ σημαντική ήταν η αναφορά στο πρώην Hilton Αθηνών, το οποίο θα ανοίξει τον Ιανουάριο του 2026 και θα έχει έναν πολυδιάστατο χαρακτήρα υπό την ονομασία The Ilisian και υπό την ιδιοκτησία του ομίλου Κωνσταντακόπουλου. Η βασική ξενοδοχειακή μονάδα με 307 δωμάτια, θα ονομάζεται Conrad Athens (ήταν το όνομα του ιδρυτή Conrad Hilton), ενώ το συγκρότημα θα περιλαμβάνει διαμερίσματα, χώρους εστίασης και εμπορίου.

Το πρώην Hilton αποτελεί κομβικής σημασίας χώρος παρουσίας της Hilton στην Ελλάδα, λειτουργώντας από το 1963. Είναι ένα κομμάτι της Αθήνας, της Ελλάδας και της ιστορίας Hilton, όπως είπε ο David Kelly.

«Στοχεύουμε στην τουριστική ανάπτυξη της χώρας και υπάρχουν φανταστικές ευκαιρίες. Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην Ελλάδα, καθώς είναι ελκυστική χώρα. Είμαστε ενθουσιασμένοι που ενισχύουμε περαιτέρω τη συμβολή μας στην ακμάζουσα τουριστική οικονομία της χώρας, δημιουργώντας αξία για τους πελάτες, τους συνεργάτες, τις κοινότητες και τους εργαζομένους μας. Οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων αναγνωρίζουν την αξία του ισχυρού εμπορικού μας δικτύου, των κορυφαίων brands και της διεθνούς πελατειακής μας βάσης, που ξεπερνά τα 235 εκατομμύρια μέλη Hilton Honors. Η δυναμική μας στηρίζεται στην στοχοπροσήλωση, με την αναγνώρισή μας ως το Νο1 Εργασιακό Περιβάλλον στον Κόσμο από τον οργανισμό Great Place to Work και τη δέσμευσή μας στη βιωσιμότητα, επιτεύγματα που δημιουργούν θετικό αντίκτυπο στις τοπικές κοινωνίες», είπε, τονίζοντας ότι τα ¾ της ανάπτυξής της Hilton, παγκοσμίως, οφείλεται στη συνεργασία με τους ιδιοκτήτες των ξενοδοχείων και την ισχυρή εμπιστοσύνη τους.

Παράλληλα, σημείωσε ότι υπάρχει επιστροφή Ελλήνων εργαζομένων στη Hilton, στην Ελλάδα και θα συνεχιστεί.

Εξάλλου, επισήμανε ότι η Hilton διαθέτει πάνω από 9.000 ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο και η ανάπτυξη στην Ευρώπη σπάει ρεκόρ.

Ο Alan Mantin, πρόσθεσε ότι: «Μετά την πανδημία στη Νότιο Ευρώπη έχουμε ανάπτυξη +8% και οφείλεται στις πολλές όμορφες πόλεις που υπάρχουν. Μάλιστα, για τους Αμερικανούς έχει σημασία αυτή η μοναδικότητα στη Νότια Ευρώπη και ειδικά στην Ελλάδα, καθώς περιμένουμε πολλούς να έρθουν το 2026. Στην Ελλάδα, η ανάπτυξή μας είναι ισχυρότερη από ποτέ. Τα τελευταία πέντε χρόνια έχουμε επεκτείνει το ελληνικό χαρτοφυλάκιό μας με περισσότερα από 60 ξενοδοχεία σε λειτουργία ή υπό ανάπτυξη — με αρκετά συναρπαστικά ανοίγματα προγραμματισμένα για το 2026 και έπειτα. Με σημαντική πρόοδο στα resort μας στα ελληνικά νησιά και αξιοσημείωτη ανάπτυξη στα lifestyle brands, είμαστε ενθουσιασμένοι που εμπλουτίζουμε περαιτέρω το portfolio μας. Μετά την παρουσίαση των Hilton Garden Inn και Curio Collection στην Αθήνα, ανυπομονούμε να παρουσιάσουμε τα πολυτελή brands Conrad και Waldorf Astoria, καθώς και την επιστροφή του εμβληματικού Hilton Hotels & Resorts μέσα στην επόμενη χρονιά».

Στην Ελλάδα, η Hilton ξεκινώντας από ένα και μόνο ξενοδοχείο το 2020, έφτασε τα 67 ξενοδοχεία σήμερα, εν λειτουργία ή υπό ανάπτυξη, σε επτά διαφορετικά brands. Από τα 67 ξενοδοχεία τα 49 είναι εν λειτουργία (38 με τη συνεργασία των Small Luxury Hotels) και τα 11 από τα 3 brand της Hilton (Curio Collection by Hilton, Tapestry Collection by Hilton, Hilton Garden Inn), ενώ τα υπόλοιπα 18 σε 7 Hilton brand είναι υπό κατασκευή, σε αστικά κέντρα και παραθεριστικούς προορισμούς, ανάμεσά τους και τα πολυαναμενόμενα νέα brands Conrad Hotels & Resorts και Waldorf Astoria Hotels & Resorts, καθώς και την επιστροφή του Hilton Hotels & Resorts.

Μόνο τον τελευταίο χρόνο, η Hilton γιόρτασε τα εγκαίνια του πρώτου Hilton Garden Inn στην Ελλάδα —το Hilton Garden Inn Athens Syggrou Avenue— και την είσοδο του brand Curio Collection by Hilton με το Adia Aluma Athens, Curio Collection by Hilton.

Τα επόμενα τέσσερα χρόνια, η Hilton πρόκειται να λανσάρει δύο από τα πιο πολυτελή brands της στην Ελλάδα, το Conrad Hotels & Resorts και το Waldorf Astoria Hotels & Resorts. Παράλληλα, το Conrad Corfu αναμένεται να ανοίξει το 2026, και το Waldorf Astoria Scarlet Bay, που θα ανοίξει το 2029 στην Πελοπόννησο. Το resort θα διαθέτει 121 δωμάτια και σουίτες με θέα στη θάλασσα, καθώς και 13 επώνυμες βίλες.

Το 2026 θα σηματοδοτήσει και την επιστροφή του εμβληματικού brand Hilton Hotels & Resorts στην Ελλάδα. Το Hilton Chania Old Town Resort & Spa θα ανοίξει εγκαίρως για τη θερινή σεζόν, σε προνομιακή τοποθεσία ανάμεσα στο ζωντανό κέντρο των Χανίων και την ακτογραμμή τους. Το ξενοδοχείο, που θα λειτουργεί όλο τον χρόνο, θα διαθέτει 85 παραθαλάσσια δωμάτια και σουίτες, όλες με ιδιωτικές πισίνες, ενώ θα λειτουργεί spa, roof-top pool club, γυμναστήριο κ.ά.

Καταλήγοντας, ο Ανδρέας Κουκάς, Senior Director, Development, Greece & Cyprus της Hilton, με 18 χρόνια στη Hilton, εκ των οποίων 3 στην Ελλάδα, σημείωσε: «Ανυπομονούμε να συνεχίσουμε τη δυναμική ανάπτυξη της Hilton στην Ελλάδα, σε στενή συνεργασία με τοπικούς ιδιοκτήτες και developers. Η στρατηγική μας στηρίζεται σε δύο πυλώνες: τα αστικά κέντρα και τους πιο leasure business προορισμούς. Βλέπουμε μεγάλες ευκαιρίες ανάπτυξης για διαφορετικά brands μας στην Αθήνα, τον Πειραιά, τη Θεσσαλονίκη, τα νησιά όπως η Μύκονος και η Σαντορίνη, την Πελοπόννησο και αλλού. Παρατηρούμε, επίσης, αυξανόμενο ενδιαφέρον για λιγότερο γνωστούς προορισμούς, με τα social media να ενισχύουν τη διάθεση για αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες. Είμαστε περήφανοι που συμβάλλουμε στην κάλυψη της αυξανόμενης ζήτησης για υψηλής ποιότητας, αξιόπιστες και φιλικές επιλογές διαμονής που ανταποκρίνονται σε κάθε ταξιδιώτη και ανυπομονούμε για το μέλλον».

Όσον αφορά τα εγχειρήματα σε Πεντελικό (Κηφισιά) και Μικρολίμανο, έχουν καθυστερήσει στην ανάπτυξή τους.

Πηγή: pagenews.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments