Η Vodafone Ελλάδας συνεχίζει τον σταθερό επενδυτικό της βηματισμό σε δίκτυα νέας γενιάς και κρίσιμες ψηφιακές υποδομές, ενισχύοντας τη θέση της στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών. Ο απολογισμός του 2025 αποτυπώνει δυναμική ανάπτυξη και θετική ανταπόκριση καταναλωτών και επιχειρήσεων στις τεχνολογίες νέας γενιάς.
Στα σταθερά δίκτυα, η ανάπτυξη των οπτικών ινών (FTTH) συνεχίζεται, με στόχο τις 500.000 γραμμές έως το τέλος του 2025. Οι ενεργές συνδέσεις FTTH έχουν υπερδιπλασιαστεί, επιβεβαιώνοντας τη στροφή των καταναλωτών σε ταχύτερες και πιο αξιόπιστες συνδέσεις.
Στην κινητή τηλεφωνία, το δίκτυο 5G καλύπτει ήδη το 95% του πληθυσμού, φτάνοντας σε 249 πόλεις και 71 νησιά, με έμφαση στην κάλυψη κρίσιμων υποδομών, όπως αεροδρόμια, λιμάνια και μεγάλους οδικούς άξονες. Το 5G καλύπτει το 65% των πλοίων που εξυπηρετούν τη νησιωτική Ελλάδα, ενισχύοντας τις θαλάσσιες μεταφορές και συνδεσιμότητα.
Σε διεθνές επίπεδο, η Vodafone ενισχύει τη στρατηγική της μέσω επενδύσεων σε πάνω από 80 υποβρύχια καλώδια, καθιστώντας την έναν από τους μεγαλύτερους παίκτες παγκοσμίως. Οι νέες προσαιγιαλώσεις στον σταθμό του Τυμπακίου Κρήτης αναβαθμίζουν τη χωρητικότητα και τη διαθεσιμότητα του ελληνικού διαδικτύου, τοποθετώντας τη χώρα ως σημαντικό κόμβο δεδομένων.
Η εμπορική εικόνα του 2025 καταγράφει θετική δυναμική: τα converged νοικοκυριά αυξήθηκαν αισθητά, το Vodafone TV ανέβηκε 10% σε ετήσια ανάπτυξη, ενώ 50 καταστήματα ανακαινίστηκαν.
Στον τομέα εταιρικών πελατών, η Vodafone Business καταγράφει άνω του 30% αύξηση στις υπηρεσίες IoT και ICT, αντανακλώντας τη ζήτηση για ψηφιακές λύσεις από επιχειρήσεις και Δημόσιο. Οι επενδύσεις σε cloud, κυβερνοασφάλεια και AI ενισχύουν τη ψηφιοποίηση των επιχειρήσεων.
Το επενδυτικό πλάνο έως το 2029 φτάνει το 1 δισ. ευρώ, με στόχο:
- 850.000 homes passed με FTTH έως το 2027.
- 96% πληθυσμιακή κάλυψη 5G έως Μάρτιο 2026, έτοιμη για 5G Stand Alone.
- Αναβάθμιση του σταθμού Τυμπακίου για νέα διεθνή καλωδιακά συστήματα.
Η Vodafone επιδιώκει διατήρηση ισχυρής θέσης στην κινητή τηλεφωνία, ενίσχυση της σταθερής και στροφή των πελατών σε οπτικές ίνες, προσφέροντας βελτιωμένη εμπειρία και αξιοποίηση τεχνητής νοημοσύνης για δίκτυα και υπηρεσίες.
Πηγή: pagenews.gr
