Pet City: Αύξηση κύκλου εργασιών κατά 4,1% στα €67,5 εκατ. το 2024

Πηγή Φωτογραφίας: Διαδίκτυο, Petcity.com
Κατά το 2024, το Pet City Group συνέχισε να αναπτύσσεται με το βλέμμα εστιασμένο όχι μόνο στο παρόν αλλά και στο μέλλον, επιδιώκοντας τη διασφάλιση μακροπρόθεσμης και ανάπτυξης. Σε αυτό το πλαίσιο, ο Όμιλος έθεσε τις βάσεις για αύξηση του μεριδίου αγοράς καθώς και για ενισχυμένη λειτουργική αποτελεσματικότητα, καινοτομία και δημιουργία προστιθέμενης αξίας για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη. Οι στρατηγικές επενδύσεις, οι οργανωτικές αλλαγές και οι καινοτόμες εμπορικές πρωτοβουλίες ενίσχυσαν την ανταγωνιστικότητά του και εδραίωσαν τη θέση του ως ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης της αγοράς κατοικίδιων και ζώων συντροφιάς στην Ελλάδα.
Εντός του 2024, ο Όμιλος υλοποίησε επενδύσεις ύψους περίπου €2,9 εκατ. στο δίκτυο πωλήσεων και στις υποδομές. Προστέθηκαν έξι νέα σημεία πώλησης σε στρατηγικές περιοχές, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό καταστημάτων στα 102, ενώ ανακαινίστηκαν σημαντικά καταστήματα, αναβαθμίζοντας την αγοραστική εμπειρία. Παράλληλα, ολοκληρώθηκε το νέο υπερσύγχρονο κέντρο διανομής 6.000 τ.μ. στον Ασπρόπυργο και πραγματοποιήθηκε η μετεγκατάσταση των κεντρικών γραφείων στη Μεταμόρφωση Αττικής.
Στο πλαίσιο της ψηφιακής αναβάθμισης, εγκαταστάθηκαν νέα πληροφοριακά συστήματα ERP και WMS, αναβαθμίστηκαν οι ψηφιακές πλατφόρμες (e-shop και omnichannel υπηρεσίες) και αναπτύχθηκαν εργαλεία Business Intelligence (BI).
Σε επίπεδο ισολογισμού, η Pet City διατήρησε και το 2024 την ισχυρή κεφαλαιακή της βάση καθώς και μια υγιής χρηματοοικονομική διάρθρωση, με τα ενοποιημένα ίδια κεφάλαια να ανέρχονται σε €43,8 εκατ. και τον καθαρό δανεισμό (εξαιρουμένων των υποχρεώσεων μισθώσεων) σε €45,8 εκατ.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί η σταθερή παραγωγή σημαντικών λειτουργικών ταμειακών ροών, οι οποίες το 2024 σε ενοποιημένο επίπεδο ανήλθαν σε €4,9 εκατ. έναντι €4,3 εκατ. το 2023.
Όσον αφορά στα οικονομικά αποτελέσματα, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε στο επίπεδο των €67,5 εκατ. έναντι €64,9 εκατ. το 2023, αυξημένος κατά 4,1%, εξέλιξη που αποδίδεται τόσο στα νέα καταστήματα όσο και στην περαιτέρω ωρίμανση σημείων πώλησης προηγούμενων ετών, αλλά και στην ανάπτυξη του e-commerce.
Τα μικτά κέρδη του Ομίλου παρέμειναν στα ίδια επίπεδα σε σχέση με το προηγούμενο έτος και διαμορφώθηκαν σε €31,2 εκατ. από €31,4 εκατ. το 2023. Το μικτό περιθώριο κέρδους ανήλθε σε 46,2% έναντι 48,3% το 2023, με τη μείωση να αποδίδεται αποκλειστικά στην απορρόφηση πληθωριστικών πιέσεων και αυξήσεων κόστους, επιλογή που έγινε συνειδητά από την Εταιρεία προς όφελος των καταναλωτών.
Η ανάπτυξη των νέων καταστημάτων, και οι αυξημένες ανάγκες προσωπικού για την κάλυψη των αναγκών της νέας αποθήκης συνέβαλλε στην αύξηση των λειτουργικών εξόδων σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά κατά το ποσό των €2,6 εκατ. στα €28,5 εκατ.
Το EBITDA ανήλθε σε €9,4 εκατ. έναντι €11,1 εκατ. το 2023, με τη μείωση (-15%) να αντικατοπτρίζει το βάρος των στρατηγικών επενδύσεων και των αυξημένων λειτουργικών εξόδων από την ανάπτυξη του δικτύου και τις νέες υποδομές. Η Διοίκηση θεωρεί την εξέλιξη αυτή συγκυριακή και επενδυτικού χαρακτήρα, με στόχο την ενίσχυση της μελλοντικής κερδοφορίας.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας