ΑΔΕΔΥ: Εικοσιτετράωρη απεργία στο Δημόσιο την Πέμπτη 17/1
ΑΔΕΔΥ: Καλεί όλους τους εργαζόμενους στο Δημόσιο να μετάσχουν στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, στις 11 το πρωί στη Βουλή.
ΑΔΕΔΥ: Καλεί όλους τους εργαζόμενους στο Δημόσιο να μετάσχουν στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, στις 11 το πρωί στη Βουλή.
Απεργία ΑΔΕΔΥ: Στο επίκεντρο της κινητοποίησης βρίσκονται μισθολογικά και ασφαλιστικά θέματα των δημοσίων υπαλλήλων.