«Ασημένια» για 4η φορά στην ιστορία της η Εθνική
Εθνική πόλο: Το κακό ξεκίνημα, τα δύο χαμένα πέναλτι και ένα σερί 3-0 σερί τελευταία λεπτά, στέρησαν από την Εθνική πόλο των γυναικών την ευκαιρία να διεκδικήσει μέχρι τέλους το χρυσό μετάλλιο
Εθνική πόλο: Το κακό ξεκίνημα, τα δύο χαμένα πέναλτι και ένα σερί 3-0 σερί τελευταία λεπτά, στέρησαν από την Εθνική πόλο των γυναικών την ευκαιρία να διεκδικήσει μέχρι τέλους το χρυσό μετάλλιο
Ευρωπαϊκό Κωπηλασίας: Για εκατοστά του δευτερολέπτου απώλεσε το χρυσό μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κωπηλασίας του Μονάχου ο Στέφανος Ντούσκος
Όρεγκον 2022: Με τρομερό άλμα στην 6η και τελευταία του προσπάθεια (8.36μ) ο Κινέζος Γουάνγκ «έκλεψε» το χρυσό μετάλλιο από τον Μίλτο Τεντόγλου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του Όρεγκον
Σημαντική διάκριση για την Άννα Κορακάκη, καθώς κατάκτησε το ασημένιο μετάλλιο στο Παγκόσμιο Κύπελλο του Ρίο
Η Eθνική Aνσάμπλ κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στον σύνθετο αγώνα, καθώς βαθμολογήθηκε με 24,700 β.
Με μία ακόμα μεγάλη επιτυχία, αυτή του ασημένιου μεταλλίου στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα της Ουγγαρίας, η Μαρία Πρεβολαράκη δόξασε ξανά την Ελλάδα
Παραολυμπιακοί Αγώνες: Ο αγώνας ήταν συναρπαστικός και παρά το γεγονός ότι ο Τσέχος προηγήθηκε με 3-0 στο πρώτο σετ, ο Πολυχρονίδης κατάφερε να ισοφαρίσει και να πάει το παιχνίδι στο τάι μπρέικ.
Εμμανουήλ Καραλής: Ο Έλληνας άλτης ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου με 5.60μ, με νικητή τον Γερμανό Μπο Κάντα Λίτα Μπάερε με 5.65μ
Η Άννα Κορακάκη κατέκτησε τη δεύτερη θέση στα 10 μ. αεροβόλο πιστόλι των γυναικών στους Ευρωπαϊκούς αγώνες που διεξάγονται στο Μινσκ
Η Βούλα Παπαχρήστου "πέταξε" στα 14.50, κατακτώντας το ασημένιο μετάλλιο.
Κωπηλασία: Οι Αντώνης Παπακωνσταντίνου και Γιάννης Μαρόκος κατάκτησαν το ασημένιο μετάλλιο στο αγώνισμα της δίκωπου άνευ πηδαλιούχου ελαφρών βαρών, στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα της Φιλιππούπολης.
Στο Διηπειρωτικό Κύπελλο που διεξάγεται στην Οστράβα ο Μίλτος Τεντόγλου κατέκτησε την δεύτερη θέση στο μήκος ανδρών, εκπροσωπώντας την Ευρώπη.
Η Μαρία Μπελιμπασάκη με μία καταπληκτική κούρσα κέρδισε το ασημένιο μετάλλιο στα 400μ. του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στίβου στο Βερολίνο.
Το ασημένιο μετάλλιο με 50.45 κατέκτησε η Μαρία Μπελισμπασάκη στον τελικό των 400μ κατά την 5η ημέρα των αγώνων του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στίβου ανδρών - γυναικών στο Βερολίνο.