ΠΑΟΚ: Είχε συμφωνήσει με τους μάνατζερ του Βαλβέρδε λέει ο Βασιλάκος
ΠΑΟΚ: Ο Βασίλης Βασιλάκος δήλωσε πως η ομάδα της Τούμπας είχε έρθει σε συμφωνία με τους μάνατζερ του Ερνέστο Βαλβέρδε.
ΠΑΟΚ: Ο Βασίλης Βασιλάκος δήλωσε πως η ομάδα της Τούμπας είχε έρθει σε συμφωνία με τους μάνατζερ του Ερνέστο Βαλβέρδε.