Ερευνητές δημιούργησαν τα πρώτα αυτο-αναπτυσσόμενα βιοηλεκτρονικά μέσα στον εγκέφαλο- Επικεφαλής ένας Έλληνας
«Τώρα αφήσαμε τη βιολογία να δημιουργήσει τα ηλεκτρονικά για μας»
«Τώρα αφήσαμε τη βιολογία να δημιουργήσει τα ηλεκτρονικά για μας»
Η πρώτη προσπάθεια είχε ξεκίνησε στα τέλη του 2020, όταν η πανδημία του SARS-CoV-2 ανέδειξε πως οι λύσεις σε πολλά από τα προβλήματα και για πολλές από τις ανάγκες της ανθρωπότητας μπορούν να δοθούν μέσω τις επιστήμης.
Ο Ευάγγελος Σπανός, νοσηλευόταν αρκετές ημέρες στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου «Σωτηρία».