Τηλεφώνημα για βόμβα στη Βουλή - "Θα υπάρξουν θύματα, κανονίστε"
Άγνωστος τηλεφώνησε στις 08.08 π.μ. και ανέφερε ύπαρξη βόμβας «και μέσα και έξω από τη Βουλή. Θα υπάρξουν θύματα. Κανονίστε», είπε.
Άγνωστος τηλεφώνησε στις 08.08 π.μ. και ανέφερε ύπαρξη βόμβας «και μέσα και έξω από τη Βουλή. Θα υπάρξουν θύματα. Κανονίστε», είπε.