Καλαμάτα: Μητέρα εγκατέλειψε τα παιδιά της στο Δικαστικό Μέγαρο Η γυναίκα άφησε τα τέσσερα ανήλικα παιδιά της στο γραφείο του Εισαγγελέα Καλαμάτας. Pagenews Team 13.04.2018 | 05:55 Καλαμάτα: Μητέρα εγκατέλειψε τα παιδιά της στο Δικαστικό Μέγαρο