Τέμπη: Τα κατάφεραν η Ανυσία και η Μυρσίνη - Εξιτήριο μετά από 45 ημέρες
Μετά από 45 ημέρες περίπου μετά το φρικτό δυστύχημα στα Τέμπη, η νεαρή Ανυσία πήρε εξιτήριο και η 20χρονη Μυρσίνη κατάφερε να βγει από την εντατική και να μεταφερθεί στη νευροχειρουργική κλινική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας.