Κατέρρευσε το “Εξοικονομώ κατ’ οίκον” – Παγώνει η υποβολή αιτήσεων
Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Γιώργος Σταθάκης, ζήτησε συγνώμη από τους πολίτες.
Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Γιώργος Σταθάκης, ζήτησε συγνώμη από τους πολίτες.
Από σήμερα οι αιτήσεις για το "Εξοικονομώ κατ' Οίκον ΙΙ".