Ποιοι και πως θα ενταχθούν στο νέο «Εξοικονομώ – Αυτονομώ»
Εξοικονομώ Αυτονομώ: Το τρίτο τρίμηνο του 2021 αναμένεται να προκηρυχθεί το νέο πρόγραμμα «Εξοικονομώ – Αυτονομώ» του υπουργείου Ενέργειας και Περιβάλλοντος.
Εξοικονομώ Αυτονομώ: Το τρίτο τρίμηνο του 2021 αναμένεται να προκηρυχθεί το νέο πρόγραμμα «Εξοικονομώ – Αυτονομώ» του υπουργείου Ενέργειας και Περιβάλλοντος.
Εξοικονομώ Αυτονομώ: Ενεργοποιείται από την επόμενη εβδομάδα η φάση υποβολής δικαιολογητικών για το πρόγραμμα «Εξοικονομώ – Αυτονομώ».