Σε εξέλιξη επιχείρηση διάσωσης πεζοπόρου στον Όλυμπο
Πεζοπόρος εγκλωβίστηκε στον Όλυμπο.
Πεζοπόρος εγκλωβίστηκε στον Όλυμπο.
Σε εξέλιξη βρίσκεται επιχείρηση διάσωσης ορειβάτισσας στον Όλυμπο.
Διασώστες και πυροσβέστες κατάφεραν να απομακρύνουν με επιτυχία τον Γάλλο που είχε πάθει κάταγμα στο πόδι, κάνοντας σκι στη θέση «Ρέμα Γκαβού», στον Όλυμπο.
Σώοι απεγκλωβίστηκαν οι δύο ορειβάτες στον Όλυμπο.
Μετά τις 8.30 το βράδυ και εκτός απροόπτου, αναμένονται στη θέση Λειβαδάκι στον Όλυμπο, οι άντρες και γυναίκες του Πυροσβεστικού Σώματος και τα μέλη της ΕΜΑκ που συμμετέχουν στην επιχείρηση διάσωσης ορειβατών.
Για δεύτερη ημέρα βρίσκεται εγκλωβισμένος στην περιοχή Καζάνια του Ολύμπου Ρουμάνος ορειβάτης, που έχασε χθες τον προσανατολισμό του στην προσπάθειά του να ανέβει στον Μύτικα.