Δεν χτύπησε το κουδούνι στην Πετρούπολη λόγω κατάληψης από γονείς και μαθητές
Πρώτη μέρα σχολείο: Γονείς και μαθητές του 1ου και του 2ου ΓΕΛ της Πετρούπολης προχώρησαν από σήμερα το πρωί σε κατάληψη του σχολικού κτιρίου, αντιδρώντας στην απόφαση για συστέγαση των δύο σχολείων και τη συνακόλουθη λειτουργία τους με διπλοβάρδιες πρωί-απόγευμα.