Κατάληψη στα γραφεία του ΕΦΚΑ από τους εργαζόμενους
«Από τις 2 Ιανουαρίου δεν φρόντισε η διοίκηση να ανανεώσει τις συμβάσεις των καθαριστριών με αποτέλεσμα τους χώρους να καθαρίζουν συνάδελφοι με δικά τους έξοδα», καταγγέλλει ο πρόεδρος των εργαζομένων.