Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας: Τεράστιες διαφορές στην κατανάλωση αντιβιοτικών από χώρα σε χώρα
Αναλυτικά όσα δημοσιεύει στην έκθεσή του ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας.
Αναλυτικά όσα δημοσιεύει στην έκθεσή του ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας.
Ένας στους δύο ενήλικες στην Ελλάδα παίρνει αντιβιοτικά για βήχα, πονόλαιμο και συνάχι, δηλαδή για ιώσεις στις οποίες δεν είναι δραστικά τα αντιβιοτικά.
"Πρωταθλητές" στη συνταγογράφηση και κατανάλωση αντιβιοτικών είναι οι Έλληνες, σύμφωνα με τα στοιχεία της ετήσιας έκθεσης του Ο.Ο.Σ.Α.