Πρόστιμο 30 εκατομμύρια ευρώ στη ΣΤΑΣΥ επέβαλε το ΚΕΜΕΕΠ
Πρόστιμο ύψους 30 εκατομμυρίων ευρώ στη ΣΤΑΣΥ επέβαλε το Κέντρο Ελέγχου Μεγάλων Επιχειρήσεων (Κ.Ε.ΜΕ.ΕΠ), μετά από φορολογικό έλεγχο που πραγματοποίησε για τα έτη 2008, 2009 και 2010 στα οικονομικά πεπραγμένα της ΑΜΕΛ, της εταιρείας που ήταν υπεύθυνη για τη λειτουργία του Μετρό έως το 2011.