Εγκαινιάστηκε από τον υπουργό Εσωτερικών, Τάκη Θεοδωρικάκο το πρόγραμμα «Νέα Γενιά Ανακύκλωσης»
Πρόγραμμα «Νέα Γενιά Ανακύκλωσης»: Ο υπουργός Εσωτερικών ανέφερε πως το πρόγραμμα θα εξαπλωθεί σε όλη την Ελλάδα, ενώ τόνισε τη σημαντικότητα της ανταποδοτικής ανακύκλωσης, αφού ο καθένας που θα ρίξει το μπουκαλάκι στο σημείο ανακύκλωσης, κερδίζει 1 ευρώ για κάθε 33 συσκευασίες.