Συνάντηση Αναστασιάδη – Ακιντζί στη Νέα Υόρκη για δείπνο με τον γ.γ. του ΟΗΕ
Για την Νέα Υόρκη , όπου αύριο βράδυ (02.00 ώρα Ελλάδος την Δευτέρα) θα έχουν δείπνο εργασίας με τον γ.γ. του ΟΗΕ, Αντόνι Γκουτέρες , αναχώρησαν σήμερα νωρίς το απόγευμα ο πρόεδρος Αναστασιάδης και ο Τουρκοκύπριος ηγέτης, Μουσταφά Ακιντζί.