Μετρό: Κλείνουν σήμερα όλες οι μπάρες σε 13 σταθμούς
Σύντομα αναμένεται να κλείσουν και οι μπάρες στη γραμμή του τρένου Πειραιάς – Κηφισιά.
Σύντομα αναμένεται να κλείσουν και οι μπάρες στη γραμμή του τρένου Πειραιάς – Κηφισιά.
Σε ολιγόωρο καθολικό κλείσιμο των πυλών στον σταθμό «Σύνταγμα» του Μετρό θα προχωρήσει ο ΟΑΣΑ.
Την Τετάρτη και για μερικές ώρες έκλεισαν όλες οι πύλες στους σταθμούς «Σεπόλια», «Συγγρού - Φιξ», «Ευαγγελισμός» και «Αμπελόκηποι».
Έως το τέλος Μαΐου θα έχουν κλείσει όλες οι πύλες στους σταθμούς του μετρό και του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου, σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη.
Ο ΟΑΣΑ αναφέρει ότι η διαδικασία εξελίσσεται ομαλά.
Κλείνουν από σήμερα οι μπάρες του μετρό στον σταθμό Σύνταγμα. Ανοιχτή θα μείνει μόνο η πύλη των ΑμεΑ, η οποία θα κλείσει στις 15 Μαρτίου.
Αν και με αρκετή καθυστέρηση, οι μπάρες τελικά πέφτουν στους σταθμούς του Μετρό στις 15 Μαρτίου.
Η Αττικό Μετρό έχει δώσει το πράσινο φως για τη λειτουργία των μπαρών σε πολλούς ακόμα σταθμούς αλλά ο ΟΑΣΑ καθυστερεί την εφαρμογή του μέτρου.