Και όμως το Διάστημα έχει... μικρόβια!
Επιστήμονες της NASA "χαρτογράφησαν" για πρώτη φορά τα άφθονα μικρόβια και τους μύκητες που ζουν μέσα στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό.
Επιστήμονες της NASA "χαρτογράφησαν" για πρώτη φορά τα άφθονα μικρόβια και τους μύκητες που ζουν μέσα στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό.