Στάση εργασίας οι γιατροί αύριο στα νοσοκομεία – Κάλεσμα σε πορεία διαμαρτυρίας στο υπουργείο Υγείας
Σε στάση εργασίας από τις 9 το πρωί ώς τις 3 το μεσημέρι καλεί η Ένωση Ιατρών Νοσοκομείων Αθήνας και Πειραιά (ΕΙΝΑΠ).
Σε στάση εργασίας από τις 9 το πρωί ώς τις 3 το μεσημέρι καλεί η Ένωση Ιατρών Νοσοκομείων Αθήνας και Πειραιά (ΕΙΝΑΠ).
Τραγική χαρακτηρίζει την κατάσταση που επικρατεί στις ψυχιατρικές κλινικές της χώρας, η Ένωση Νοσοκομειακών Ιατρών Αθήνας - Πειραιά (ΕΝΙΑΠ), με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ψυχικής υγείας.
Τις καθυστερήσεις στη διάγνωση του καρκίνου διαπιστώνει και καταγγέλλει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ), εξαιτίας «των περικοπών στις δημόσιες δαπάνες υγείας, οι οποίες βρίσκονται στο 5% του ΑΕΠ».
Ιλαρά συμπτώματα: Ξεφεύγει πλέον η κατάσταση στα νοσοκομεία, αφού ακόμα και οι γιατροί παρουσιάζουν κρούσματα ιλαράς.
Το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, με πρωτοβουλία του και σε στενή συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας, ανακοίνωσε την πρόθεσή του να προχωρήσει σε σημαντικές δωρεές στα ελληνικά νοσοκομεία.
Oι διοικητές παλεύουν με στόχους-φαντάσματα εξαιτίας της υποχρηματοδότησης και υποστελέχωσης που λυγίζουν το ΕΣΥ στο σύνολό του.