Χωρίς λεωφορεία κινδυνεύει να μείνει η Θεσσαλονίκη
Σε περίπου έναν μήνα από σήμερα και συγκεκριμένα στις 18 Μαρτίου λήγει η διετής σύμβαση που είχε υπογράψει το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης (σε συνεργασία με τα ΚΤΕΛ Σερρών, Χαλκιδικής και Κιλκίς) με τον ΟΣΕΘ και με την οποία του είχε εκχωρηθεί η λειτουργία του ¼ του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ, το οποίο εκτελείται με 120 λεωφορεία.