Υπεγράφη η νέα Επιχειρησιακή Συλλογική Σύμβαση Εργασίας μεταξύ της Διοίκησης της ΟΤΕ Α.Ε. και της ΟΜΕ-ΟΤΕ
Η νέα Επιχειρησιακή Συλλογική Σύμβαση Εργασίας μεταξύ της Διοίκησης της ΟΤΕ Α.Ε. και της ΟΜΕ-ΟΤΕ έχει διετή διάρκεια, με αναδρομική ισχύ από 1.1.2018.