Πάτρα: Εμπρηστικοί μηχανισμοί στο γραφείο πρώην βουλευτή της “Χρυσής Αυγής”
Δύο αυτοσχέδιους εμπρηστικούς μηχανισμούς τοποθέτησαν άγνωστοι δράστες σήμερα τα ξημερώματα στο γραφείο του πρώην βουλευτή της "Χρυσής Αυγής" Μιχάλη Αρβανίτη, που στεγάζεται στον δεύτερο όροφο πολυκατοικίας, στο κέντρο της Πάτρας.