Περικύκλωσαν συμβολικά τον Λευκό Πύργο οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας μπροστά στον Λευκό Πύργο πραγματοποίησαν πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ, για την κατάσχεση των μετοχών τους και την μη καταβολή αποζημιώσεων.
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας μπροστά στον Λευκό Πύργο πραγματοποίησαν πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ, για την κατάσχεση των μετοχών τους και την μη καταβολή αποζημιώσεων.