Πρόεδρος της ΚΕΔΕ χαρακτήρισε ως «πράξη συνέπειας κι ευθύνης» το πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης»
Πρόεδρος ΚΕΔΕ για πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης»: Ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας Δημήτρης Παπαστεργίου δήλωσε πως θα είναι διαρκώς στο πλευρό των δήμων, στηρίζοντας το πρόγραμμα.