Θεσσαλονίκη: Μαθητές δημιούργησαν τα δικά τους ρομπότ
Θεσσαλονίκη: Περίπου 300 μαθητές της Βόρειας Ελλάδας δημιούργησαν και προγραμμάτισαν τα δικά τους ρομποτικά συστήματα, για το 6ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ρομποτικής.
Θεσσαλονίκη: Περίπου 300 μαθητές της Βόρειας Ελλάδας δημιούργησαν και προγραμμάτισαν τα δικά τους ρομποτικά συστήματα, για το 6ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ρομποτικής.