Η Σάκκαρη έμεινε εκτός από τη Κονταβέιτ στο Σινσινάτι
Η Μαρία Σάκκαρη αποκλείστηκε από τη συνέχεια του Σινσινάτι, γνωρίζοντας την ήττα με 6-1,6-3 από την Εσθονή Ανέτ Κονταβέιτ στο 2ο γύρο του τουρνουά.
Η Μαρία Σάκκαρη αποκλείστηκε από τη συνέχεια του Σινσινάτι, γνωρίζοντας την ήττα με 6-1,6-3 από την Εσθονή Ανέτ Κονταβέιτ στο 2ο γύρο του τουρνουά.
Σε τελικό τουρνουά της WTA για πρώτη φορά στην καριέρα της θα αγωνιστεί η Μαρία Σάκκαρη.
Η Μαρία Σάκκαρη προκρίθηκε στα ημιτελικά της διοργάνωσης που διεξάγεται στο Σαν Χοσέ της Καλιφόρνια.