ΝΔ: Η ρύπανση στο Σαρωνικό είναι οικολογικό έγκλημα
Για "οικολογικό έγκλημα" στον Σαρωνικό κάνει λόγο σε ανακοίνωσή της η ΝΔ κατηγορώντας την κυβέρνηση για την τεράστια ρύπανση.
Για "οικολογικό έγκλημα" στον Σαρωνικό κάνει λόγο σε ανακοίνωσή της η ΝΔ κατηγορώντας την κυβέρνηση για την τεράστια ρύπανση.
Οικολογική "βόμβα" από τη ρύπανση στον Σαρωνικό έπειτα από τη βύθιση του δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ» τα ξημερώματα της Κυριακής. Ολόκληρη η περιοχή μυρίζει πετρέλαιο και το λιμενικό έριξε αντιρρυπαντικά . Δραματική η κατάσταση στη Σαλαμίνα. Τεχνικά συνεργεία από νωρίς το πρωί στη θαλάσσια περιοχή της Πειραϊκής.
Δεξαμενόπλοιο που μετέφερε άγνωστη ποσότητα καυσίμων βυθίστηκε στις 02:45 τα ξημερώματα της Κυριακής, νοτιοδυτικά της νησίδας Αταλάντης, στον Σαρωνικό Κόλπο.