Οκτάωρη στάση εργασίας των εργαζομένων στο «Δρομοκαϊτειο» την Δευτέρα
Στάση εργασίας, από τις 7:00 έως τις 15:00, θα πραγματοποιήσουν οι εργαζόμενοι στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο «Δρομοκαϊτειο».
Στάση εργασίας, από τις 7:00 έως τις 15:00, θα πραγματοποιήσουν οι εργαζόμενοι στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο «Δρομοκαϊτειο».