Στάση εργασίας την Τετάρτη στον ΗΣΑΠ
Σε προειδοποιητική στάση εργασίας προχωρούν αύριο Τετάρτη 15/2 από τις 22:00 έως λήξη της βάρδιας οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑΣΥ (Γραμμή 1- ΗΣΑΠ)
Σε προειδοποιητική στάση εργασίας προχωρούν αύριο Τετάρτη 15/2 από τις 22:00 έως λήξη της βάρδιας οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑΣΥ (Γραμμή 1- ΗΣΑΠ)
Προειδοποιητική στάση εργασίας, από τις 11 το πρωί έως τις 2 το μεσημέρι, πραγματοποιείται στον ΗΣΑΠ, σήμερα Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου.