Τετράωρη Στάση Εργασίας σε Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ – Ποια Είναι τα Τελευταία Δρομολόγια
Η στάση εργασίας πραγματοποιείται ανήμερα της κηδείας του εργαζόμενου της ΣΤΑ.ΣΥ που έχασε τη ζωή του εν ώρα εργασίας την περασμένη Τετάρτη
Η στάση εργασίας πραγματοποιείται ανήμερα της κηδείας του εργαζόμενου της ΣΤΑ.ΣΥ που έχασε τη ζωή του εν ώρα εργασίας την περασμένη Τετάρτη
Θανάσιμος τραυματισμός εργαζομένου το πρωί της Τετάρτης - Έρευνα για τις συνθήκες δυστυχήματος
Οι εργαζόμενοι στο πιο φημισμένο μουσείο του κόσμου διαμαρτύρονται για την υποστελέχωση, την κακή κατάσταση των αιθουσών και τον υπερτουρισμό που δυσκολεύει τις συνθήκες εργασίας τους και δηλώνουν «εξαντλημένοι»
Οι εργαζόμενοι στα τρένα ζητούν άμεσες προσλήψεις, αντικατάσταση του τροχαίου υλικού με σύγχρονους συρμούς και ολοκλήρωση των έργων υποδομής
Συγκεντρώσεις και πορείες στο κέντρο της Αθήνας
Με στάση εργασίας την 1η Φεβρουαρίου για τους ΣΟΧ (συμβασιούχοι ορισμένου χρόνου) από τις 9πμ έως τη λήξη του ωραρίου και συγκέντρωση στις 10πμ στο Υπουργείο Υγείας, η ΠΟΕΔΗΝ διεκδικεί την παραμονή των συμβασιούχων.
Σε 24ωρη απεργία προχωρούν στις 22 Νοεμβρίου
Οι συρμοί του τραμ αναμένεται να ξεκινήσουν να αποσύρονται περίπου μια ώρα πριν την έναρξη της στάσης εργασίας
Στις 08:30 το πρωί, θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση στο υπουργείο Υγείας.
Η Ομοσπονδία εκφράζει την έντονη διαφωνία της «με την πρόταση για εγκαθίδρυση στα Νοσοκομεία του Ιδιωτικού Τομέα με οποιαδήποτε μορφή» και ζητάει να τεθούν όρια στη λειτουργία του.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Ένωσης Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ, το διοικητικό συμβούλιο αποφάσισε την πραγματοποίηση της τρίτης εξ αναβολής γενικής συνέλευσης, στο αμαξοστάσιο Αττικής, με θέματα τον οικονομικό και διοικητικό απολογισμό.
Τα οχήματα αναμένεται να αρχίσουν να αποσύρονται από τις 10:00 π.μ.
Στάση εργασίας την Πέμπτη 20/4. Χωρίς τρόλεϊ θα μείνει την Πέμπτη, από τις 11:00 έως 16:00 η Αθήνα λόγω συνέλευσης των εργαζομένων στο αμαξοστάσιο Αττικής.
Χωρίς τρόλεϊ, την Πέμπτη 20 Απριλίου, από 11:00 έως 16:00 λόγω συνέλευσης των εργαζομένων
Συνεχίζουν και τη Μεγάλη Τρίτη τις κινητοποιήσεις οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΑ.
Από τις 11πμ έως τις 4μμ θα διαρκέσει η νέα στάση εργασίας που ανακοίνωσε το Συνδικάτο Εργαζομένων και Θυγατρικών Εταιρειών ΟΑΣΑ για την Παρασκευή 7 Απριλίου.
Οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΑ ζητούν «συγκοινωνίες ασφαλείας, σύγχρονες, ποιοτικές με σεβασμό στην ανθρώπινη ζωή»
Οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΑ ζητούν «συγκοινωνίες ασφαλείας, σύγχρονες, ποιοτικές με σεβασμό στην ανθρώπινη ζωή»
Σε εκ νέου στάση εργασίας, για τρίτη ημέρα, από την έναρξη της βάρδιας έως 9 πμ και από 9 μμ έως την λήξη της, προχωρούν αύριο, Τετάρτη 5 Απριλίου, οι εργαζόμενοι σε λεωφορεία και τρόλεϊ
Ακινητοποιημένα θα παραμείνουν και αύριο Τρίτη 4 Απριλίου τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ από τις 12 το μεσημέρι ως τις 4 το απόγευμα καθώς οι τεχνικοί ΟΑΣΑ και ΟΣΥ προχωρούν σε νέα στάση εργασίας.
Σηκώνουν χειρόφρενο σήμερα από τις 11:00 μέχρι τις 16:00 λεωφορεία και τρόλεϊ.