Μητσοτάκης: Μετά το Πάσχα ανοίγει η εστίαση
Μητσοτάκης: Η εκτίμησή μου είναι ότι η εστίαση θα ανοίξει μετά το Πάσχα είπε ο πρωθυπουργός στην τριτολογία του στην Βουλή.
Μητσοτάκης: Η εκτίμησή μου είναι ότι η εστίαση θα ανοίξει μετά το Πάσχα είπε ο πρωθυπουργός στην τριτολογία του στην Βουλή.