Χρηματιστήριο Αθηνών: Έκλεισε στο υψηλότερο επίπεδο από τον Φεβρουάριο του 2015
Ο Γενικός Δείκτης Τιμών στο Χρηματιστήριο Αθηνών έκλεισε στις 872 μονάδες, με άνοδο 1,62%, φτάνοντας στο υψηλότερο επίπεδο από τη συνεδρίαση της 27ης Φεβρουαρίου του 2015.