Έκλεψαν ηλικιωμένη προσποιούμενοι τους υπαλλήλους της ΔΕΗ
Προσποιούμενοι τους υπαλλήλους της ΔΕΗ τέσσερις άνδρες απέσπασαν από ηλικιωμένη χρηματικό ποσό και κοσμήματα, στην περιοχή Ανάληψη της Θεσσαλονίκης
Προσποιούμενοι τους υπαλλήλους της ΔΕΗ τέσσερις άνδρες απέσπασαν από ηλικιωμένη χρηματικό ποσό και κοσμήματα, στην περιοχή Ανάληψη της Θεσσαλονίκης
Θεσσαλονίκη: Η λεία τους υπολογίζεται σε 32.000 ευρώ ενώ η αξία των κοσμημάτων που άρπαξαν ξεπερνά τις 100.000 ευρώ.
Προσποιούμενοι τους υπαλλήλους της ΔΕΗ ή τους ασφαλιστές, επιτήδειοι εισέρχονταν στα σπίτια ηλικιωμένων στη Θεσσαλονίκη, απ' όπου αποσπούσαν χρήματα και κοσμήματα, με τη λεία τους να ξεπερνάει τις 60.000 ευρώ.
Πρόκειται για άτομα ηλικίας 34, 26 και 34 ετών, οι οποίοι εμφανίζονταν σε ηλικιωμένους ως υπάλληλοι της ΔΕΗ.
Η λεία των αδίστακτων δραστών ξεπερνά τα 80.000 ευρώ.