Για οικολογική τρομοκρατία κατηγόρησε τη Ρωσία ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι
Απευθύνοντας έκκληση στη διεθνή κοινότητα, τόνισε «οι ρώσοι κατακτητές διέπραξαν το μεγαλύτερο έγκλημα οικοκτονίας. Όχι μόνο στη διάρκεια αυτού του πολέμου, αλλά εδώ και δεκαετίες».