Ελλάδα

Έκαψαν δύο οχήματα της ΕΥΑΘ

Έκαψαν δύο οχήματα της ΕΥΑΘ

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του pagenews.gr
στο Google Discover
Προανάκριση από την αστυνομία για το περιστατικό.

Στόχος εμπρηστών έγιναν τα ξημερώματα δύο οχήματα της ΕΥΑΘ στη Θεσσαλονίκη. Με διαφορά λίγης ώρας, τυλίχτηκαν στις φλόγες ένα φορτηγάκι κι ένα αυτοκίνητο της Εταιρίας, τα οποία ήταν σταθμευμένα αντίστοιχα στις περιοχές Ντεπώ και Παπαναστασίου.

Στα σημεία κλήθηκε η Πυροσβεστική για κατάσβεση, ενώ προκλήθηκαν υλικές ζημιές στα οχήματα-«στόχος». Από τα πρώτα στοιχεία της έρευνας προκύπτει ότι επρόκειτο για εμπρησμό. Προανάκριση διενεργεί η αστυνομία.