ΔΕΗ: Στις 12/1 η Γ.Σ. για τον ΑΔΜΗΕ
Τη σύσταση εταιρείας συμμετοχών και την εισφορά σε αυτή του 51% του ΑΔΜΗΕ θα συζητήσει, μεταξύ άλλων, η έκτακτη γενική συνέλευση της ΔΕΗ που θα λάβει χώρα στις 12 Ιανουαρίου 2017.
Αναλυτικά, οι μέτοχοι καλούνται να συζητήσουν και να λάβουν αποφάσεις επί των εξής θεμάτων:
ΘΕΜΑ ΠΡΩΤΟ: Διαδικασίες ολοκλήρωσης του πλήρους ιδιοκτησιακού διαχωρισμού της εταιρείας “Ανεξάρτητος Διαχειριστής Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας Ανώνυμη Εταιρεία” (“ΑΔΜΗΕ”) από τη “Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού Ανώνυμη Εταιρεία” (“ΔΕΗ”) σε εφαρμογή των άρθρων 142-149 του Νόμου 4389/2016, ως ισχύει [“ο Νόμος”], που ειδικότερα περιλαμβάνουν:
-Σύσταση της Εταιρείας Συμμετοχών του άρθρου 142, παρ. 2, περ. α) του Νόμου.
-Εισφορά του 51% του μετοχικού κεφαλαίου του ΑΔΜΗΕ στην Εταιρεία Συμμετοχών του άρθρου 142, παρ. 2, περ. α) του Νόμου.
-Μείωση μετοχικού κεφαλαίου της ΔΕΗ και επιστροφή σε είδος στους Μετόχους της (carve out).
ΘΕΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ: Σύμβαση Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας μεταξύ της ΔΕΗ Α.Ε. και της εταιρείας Γ.Μ.Μ.Α.Ε. ΛΑΡΚΟ.
ΘΕΜΑ ΤΡΙΤΟ: Ανακοινώσεις και άλλα θέματα.