Οικονομία

Σόιμπλε: Μόνο με ανταγωνιστική οικονομία μένει στο ευρώ η Ελλάδα

Σόιμπλε: Μόνο με ανταγωνιστική οικονομία μένει στο ευρώ η Ελλάδα
Το αίτημα για να «πέσει» περισσότερο χρήμα στην Ευρώπη είναι «το λάθος μήνυμα», εκτιμά ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών.

Η Ελλάδα μπορεί να παραμείνει στην Ευρωζώνη μόνο αν διαθέτει ανταγωνιστική οικονομία, δήλωσε ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών, Βόλφγκανγκ Σόιμπλε.

Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Deutschlandfunk, σχολίασε πως το αίτημα για να «πέσει» περισσότερο χρήμα στην Ευρώπη είναι «το λάθος μήνυμα». 

Ο ίδιος ανέφερε πως εκτίμησή του είναι ότι η απόφαση για το Brexit ήταν λάθος, αλλά «πρέπει να τη σεβαστούμε» και ότι «προσπαθούμε τα μειονεκτήματα για τη Βρετανία να είναι όσο το δυνατόν μικρότερα».