Πολιτική

Το “ευχαριστώ” του Κυριάκου Μητσοτάκη (pic)

Το “ευχαριστώ” του Κυριάκου Μητσοτάκη (pic)
"Μας συγκινήσατε πολύ", έγραψε στο Twitter.

Σε δημόσιο “ευχαριστώ” προχώρησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης μία μέρα μετά την κηδεία του πατέρα του, Κωνσταντίνου Μητσοτάκη.

«Μας συγκινήσατε πολύ» έγραψε το πρωί της Παρασκευής ο πρόεδρος της ΝΔ, λίγες ώρες μετά το στερνό αντίο στον πατέρα του που γράφτηκε στην Κρήτη, τη γενέτειρα του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη με ριζίτικα και μαντινάδες.