Ανακάλεσε παλιές αναμνήσεις ο Ντανιέλ Μπατίστα, ο οποίος προχώρησε σε ανάρτηση από το παρελθόν του στην ΑΕΚ, έχοντας στο πλευρό του τον άλλοτε συμπαίκτη του, Χρήστο Κωστή.
Συγκεκριμένα, ο Μπατίστα θυμήθηκε την εκτός έδρας νίκη με 3-1 επί του Ολυμπιακού (1996) αλλά και το… πικάντικο σύνθημα των οπαδών της ΑΕΚ για εκείνον.
Στο εν λόγω ματς, ο Μπατίστα είχε πετύχει δύο γκολ, βοηθώντας τα μέγιστα την ομάδα του στον δρόμο για την τελική νίκη επί των ”ερυθρολεύκων”.
”Με τον τεράστιο Χρήστο Κωστή, στην εποχή της χρυσής ΑΕΚ”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο Μπατίστα.
