Πολιτική

Χρήστος Σπίρτζης: Τα δημόσια έργα γίνονταν με στρεβλή τακτική

Χρήστος Σπίρτζης: Τα δημόσια έργα γίνονταν με στρεβλή τακτική
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, βουλευτής Β' Αθηνών του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Σπίρτζης τόνισε ότι "το λάθος είναι οι συμβάσεις, που είχαν γίνει από τη ΝΔ, και ο τρόπος που αναθεωρήθηκαν στη συνέχεια".

"Ήταν μία πάγια στρεβλή τακτική ο τρόπος με τον οποίο γινόντουσαν τα δημόσια έργα και οι παραχωρήσεις και πλήρωνε απίστευτα χρήματα ο ελληνικός λαός χωρίς λόγο" δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, βουλευτής Β’ Αθηνών του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Σπίρτζης στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων "Πρακτορείο 104,9 FM", σχετικά με τη δήλωση του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα, ότι "από την επαναδιαπραγμάτευση 4 οδικών αξόνων, το Δημόσιο επωφελήθηκε 764 εκατ. ευρώ".

"Το λάθος είναι οι συμβάσεις, που είχαν γίνει από τη ΝΔ, και ο τρόπος που αναθεωρήθηκαν στη συνέχεια. Υπήρχαν έργα, που δεν ήταν καλά προετοιμασμένα, ένα θεσμικό πλαίσιο που επέτρεπε να ξεκινήσουν τα έργα χωρίς να έχουν γίνει πρόδρομες εργασίες, χωρίς να έχουν γίνει οι απαλλοτριώσεις, οι αρχαιολογικές εργασίες, η μεταφορά δικτύων κοινής ωφέλειας.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, 10 χρόνια μετά, όταν αναλάβαμε τη διακυβέρνηση της χώρας να βρούμε έργα, τα οποία ήταν τελματωμένα, οι απαλλοτριώσεις να μην έχουν ολοκληρωθεί, οι περιβαλλοντικές άδειες επίσης να μην έχουν ολοκληρωθεί" εξήγησε ο υπουργός, όπως σημειώνει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, και πρόσθεσε: "Οι απαλλοτριώσεις ήταν σε εκπληκτικά μεγάλο ποσοστό μη ολοκληρωμένες -σε κάποια σημεία δεν είχαν καν ξεκινήσει- σημειά τα οποία τεμνόντουσαν οι οδικοί άξονες με το σιδηροδρομικό δίκτυο δεν ήταν διευκρινισμένα ποιος θα κάνει την κατασκευή των συγκεκριμένων σημείων, αν τα κάνει το σιδηροδρομικό έργο ή το έργο οδοποιίας".

Σε ό,τι αφορά τη διαπραγμάτευση της κυβέρνησης με τους παραχωρησιούχους ο υπουργός διευκρίνισε: "Η διεκδίκηση που βρήκαμε για τους τέσσερις οδικούς άξονες ήταν 1,26 δισ. και πάνω σε αυτό το ποσό έγινε μία πολύ μεγάλη και σκληρή διαπραγμάτευση". Σημείωσε, δε, πως "δεν ήταν τα μόνα έργα, που είχαν τόσο μεγάλες καθυστερήσεις, στο μετρό της Θεσσαλονίκης είχαμε μία σύμβαση 900 εκατ. ευρώ, μία πρόοδο του έργου στο 30% μετά από όλα αυτά τα χρόνια και οι διεκδικήσεις για το 30% του έργου ήταν 1,1 δισ. ευρώ".

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments